ASCII Miki

ASCII Miki

Friss topikok

  • atolzp: Huawei E173-hoz kellene függetlenítő kód. Köszönettel:atolz (2018.02.22. 13:15) Huawei modem unlock
  • Gombás Péter: Szervusz! Hogyan kell telepíteni az USB-re? Csak ezt a képet látom a bejegyzésben. Elég sokat ker... (2013.05.01. 19:11) Win7 Kingston DataTraveleren 11GB-on

Vaapi Oneiric vs. mezei alaplapi HD4200

2012.01.03. 19:15 ~ˇˇ~

 Nem csináltam semmi extrát, felraktam a lenti csomagokat, valahonnan leszedtem egy lefordított mplayer vaapi binárist, aztán elneveztem mplayer1-nek, a menübe beraktam egy VaMpl pontot és kész... Ha vaapis fájlt akarok megnyitni, akkor kiválasztom a listából. A nem vaapis fájloknál alap a sima mplayer, természetesen nogui, hehe. Mint a pofon.

 (3.0.0-15-generic #24-Ubuntu SMP Mon Dec 12 15:25:25 UTC 2011 i686 athlon i386 GNU/Linux)

(Innen letölthető az mplayer.)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asciimiki.blog.hu/api/trackback/id/tr673517290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása